Wednesday, June 4, 2008

June 4, 2008


已 婚 的 鄭 小 姐 , 每 年 都 會 帶 兩 個 小 朋 友 參 加 集 會 , 「 因 為 科 書 好 少 提 六 四 真 相 , 我 唔 想 呢 一 代 完 全 唔 知 發 生 事 , 希 望 有 生 之 年 可 以 睇 到 六 四 平 反 , 就 靠 我 下 一 代 為 我 繼 續 , 為 我 堅 持 。 」

從 事 藝 術 工 作 的 呂 小 姐 站 在 一 旁 , 「 全 中 國 只 有 香 港 維 園 可 以 悼 念 , 每 年 可 以 聚 集 到 咁 多 人 , 咁 齊 心 , 身 為 香 港 人 好 應 該 珍 惜 , 一 日 六 四 未 平 反 , 我 都 會 繼 續 , 繼 續 出 發 聲 , 為 自 己 中 國 人 身 份 負 番 一 份 責 任 。 」

- 蘋果日報 2008年06月04日

No comments: