Monday, July 2, 2007

肥開

年幾冇見肥開,原本諗住遲d去星加坡探下佢,朝早打開MSN,佢竟然話返左香港,諗住呢兩日返CU見個面。我話大家都o係屯門,不如出黎食晏。哈哈,快人快語,即刻出黎,食麥當勞。

講下講下,反正今日無節目,佢又要買 d「好重要」既野,咁就跟埋佢出灣仔,之後去銅鑼灣 join 佢個朋友,再去埋旺角。就係咁,飲下咖啡傾下計,玩下電結他,睇下高達,咁又一日。

佢朋友問我地點識,我話我地係Grad School同學,係我介紹美國份工比佢。
阿開話:「係呀,佢係我恩人黎架。」
我話:「咁你第時記得燒多兩注香比我喇。」
___________________

有時,坐低等下,真係會有運到,同埋驚喜。

No comments: