Sunday, April 1, 2007

姑婆

尋晚成五點先返到屋企,今朝十點就要起身陪爺爺去太和飲茶。佢地次次返黎都會去同我姑婆,即係我爺爺既大家姐飲茶。我姑婆九十幾歲,十年前開始有老人癡呆症,淨就記得幾十年前D野,連自己D仔都唔認得,朝早會問人坐o係間房裡面個男人係邊個(個男人係佢老公.. 哈哈)。

姑婆當然唔認得我,但係人地o係佢面前提起我,佢就話記得我細個o個陣成日帶我去行街,有次我要企係間玩具店前睇玩具,姑婆拉住我要我走,話我成屋都係玩具,唔準再買。我就答佢:「我睇下架咋,我睇陣就走架o刺。」唉,我到依家都係睇多過買... 1.5米高既RX-78同紅彗星呀... Millennium Falcon同X-wing fighter呀... 成十年冇砌高達o刺... 唔知依家仲有冇得賣Perfect Grade既RX-78呢 ?

臨走o個時,姑媽再話比姑婆知我係康仔。姑婆問我讀完書未,哈哈... 讀完好耐o剌。佢話:「我湊過既細路哥個個都要讀書既,唔讀書冇用o架。」又真係,比佢提一提先記得,細個時佢真係成日叫我要讀書,唔讀書冇用。唔通我細細個就比姑婆催眠o左 ?

No comments: