Monday, April 2, 2007

福氣

更正。我姑婆原來已經超過九十歲。我爺爺同尋晚係姑婆屋企打牌同食飯。佢地話姑婆後尾問佢地,頭先有鬍鬚o個個男人係邊個... 哈哈哈,姑婆竟然記得見過我,都話留鬚好o架啦,連老人癡呆都記得。連我姑媽(一個五十幾歲既師拉)都話我型... 哈哈。

尋日姑婆重有單攪笑o野。佢食我爺爺帶返黎o既巨型番荔枝o個時,話要煮返熱食,凍o左唔好食... 哈哈哈。

其實姑婆除左老人癡呆之外身體一切都好好,我地先至笑得落。咁都唔錯,老o左有錢有老公同一班子孫陪同照顧,自己就乜o野煩惱都冇,淨係記得以前D開心o野,身體又健康。睇我條生命線,我都可能九十歲都未死得,唔知我有冇咁好福氣。

No comments: