Thursday, April 5, 2007

清明節

今朝去拜山,諗住在坐西鐵去到荃灣站,然後行過去。姑媽打o黎,叫我o地由荃灣站坐的士過去。又係喎,grandma雖然仲行得,但係都唔好行得太多。但爸爸話的士只可以係外面落客,唔可以入到裡面。我話,同的警察講有兩個老人家,應該可以放行。就係咁,我同細佬就同爺爺grandma一齊坐的士入到去,其他人就行左20分鐘... 哈哈,唔洗行。

搭的士經過以前住果度,依家已經面目全非,起好哂超高新樓,應該就快賣得。我o係果度大,住o左二十幾年,依家發夢返屋企都係返果度,而唔係其他住過既地方。我仲記得我地未搬入去之前,媽媽拖住我(我果時得4歲)係層樓樓下望,佢話:「我地遲d就要搬去果度喇。」

姑媽姑丈年年都會同我地一齊拜太婆。拜完之後我地九個人一齊返入屯門飲茶,之後黎我地屋企打牌。去到茶樓,超多人,至少要等45分鐘。於是我地上左樓上間茶餐廳,原來佢都有好多小茶,而且已經有幾圍檯坐o左出黎,都係拜完山既人。結果我地就係果度叫小菜,竟然仲好食過間茶樓同對面間大排檔,真係失覺哂。

上次同爺爺飲茶佢爭住要比錢,君子有所不為,爭比錢係其中之一,所以我都唔同佢爭。不過今次除左爺爺之外,仲有爸爸同姑媽會爭,所以我比定五百蚊細佬,叫佢比錢。佢最細,又唔係經常比,佢地一定唔會同佢爭。哈哈... 死仔,比錢果陣,爸爸起身話佢比,細佬企起身指住佢話:「錯,呢次我請。」咁就立埋張單去比錢。

近排有d撞聾,頭先搭西鐵,細佬話唔知話乜野閉門作賽,我就聽到「閉門種菜」... 哈哈。

No comments: