Monday, April 2, 2007

打爆機

頭先落左U Gym同班舊波友打波。我地由undergrad開始一齊打校隊,跟住打公開聯賽,打到依家,個個都結哂婚生埋仔(除左我)。U Gym個場都係我地同佢開齋。識o左十幾年既朋友之中佢地算係見得最多。

以前我係一班人之中打得最差o個個,經我o係美國一星期三日,打足兩年有多既特訓之後,依家冇人夠我打... 哈哈。頭先除左deuce輸左比William之外,其他三個人都輸比我。William你唔好咁得戚,你之前兩次都輸比我,我頭先未熱身先輸比你,下次你就知死。


呢塊係我依家用緊既壁球拍,Control同Power都一流,但我花o左一個月先習慣呢塊拍既打法。佢個grip近排搖搖下,可能就快玩完。都係squashgear.com講得o岩,球拍要一次過買兩塊,舊拍爛o左都唔洗花時間習慣新拍。

我話比細佬聽我打贏哂班人,佢話我終於打爆機。

校隊好似逢星期四練波,等我落去會一會佢地先。

No comments: