Friday, April 6, 2007

細佬

今日去扭蛋節,Calvin約人,去到得佢同佢女友,好在我拉埋細佬一齊,唔係做電燈膽。

去到會展d人竟然要排4個鐘買飛。車... 去旺角兆萬睇玩具好過。去到兆萬Calvin買左隻馬斯特博士軍閥造型公仔。跟住比我見到紙砌既高達RX-78-2,只賣$69。即買。我同細佬講:「第時我死o左記得燒呢隻紙扎高達比我」... 哈哈。

搭車返屋企,細佬訓到流口水... 哈哈傻仔。


____________

今日語錄:
阿哥:邊個打黎?
細佬:你阿媽呀。
阿哥:我阿媽做乜打比你呀?
細佬:因為佢都係我阿媽囉。
阿哥:哦...

No comments: