Sunday, April 15, 2007

Terminal 2

今日爺爺要返台灣了,我同細佬坐爸爸車送佢地去機場。以前好少叫我多d打電話過去,近幾年佢經常都叫我咁做。我會架喇。

送左佢地入閘,我同細佬去左新開既Terminal 2八下。去到行左一輪先知,果度連登機閘都冇,只有Check-in櫃位同機場有關。Terminal 2地下一層係返大陸既巴士站,樓上係一個兩層既商場加check-in counters。佢d食肆加商店既數目仲多過check-in counters,而且幾靚。我相信呢個Terminal 2主要係因為Terminal 1冇位起商場而建。

呢個Terminal 2商場其實幾正,d鋪幾得,仲有間大機鋪,有架360度旋轉既頭文字D賽車機,有幾十人排隊等住玩。



果度仲有一部乒乓波機,不斷噴d波出黎,你要將d波打去指定既地點。個場仲有十幾架貼紙相機,不過仲未用得。



商場上層有好多食肆,都係幾出名既食店。行到有d餓,赫然發現有間黃枝記,即刻拉埋細佬入去。前年o係澳門食過佢既蝦子撈麵,超正,即叫。細佬就食豬扒包。



黃枝記隔離有間扭蛋鋪,好多扭蛋機。一問之下,竟然有三百幾部機,去乜鬼扭蛋節。有d蛋幾得意,我幾十歲人都扭左三隻。

個場仲有一間4D電影院同一間蚊型航空館,有幾架飛機模型,同一個飛機引擎模型。最正係佢有一個駕駛倉,可以坐入去,個窗一路播住一段simulation,由畢架山經過九龍城,降落啟德機場。佢雖然尚未開放,不過細佬都坐左入去玩... 哈哈(有相為證)。

我地o係個場無無聊聊都玩左兩個幾鐘。坐車走時細佬問我有冇搭過昂平吊車,我話冇,佢話不如搵日搭下。我話:「好,不過有冇女一齊去先?」

No comments: