Tuesday, May 1, 2007

通頂之後

今次玩通頂,食埋早餐先返。對上一次可能係中三,即係十幾年前。

上星期同Eddie談心,佢話十年前就落pub劈酒,依家玩唔黎喇。我就相反,廿幾歲時唔玩,到依家幾十歲人先去劈。依家我好掂架喇,識收識放,臨天光仲可以隊人同幫人擋。
______________________

玩完一晚,終於決定留低多幾個月。你話我玩到唔捨得走又好,乜叉都好,我鍾意做乜咪做乜,吹咩。

以前做乜都冇思前想後咁多,呢次幾個月貨仔要諗咁耐。依家諗定左,個人都開心晒。

下晏同細佬去左屯門新墟食過橋米線。間野幾出名,我係第一次去食,唔知死叫左中辣,第一次食辣食到頭頂出汗(普通熱係後頸出汗),仲頭暈暈。近!

No comments: