Wednesday, May 2, 2007

南生圍

今日原本諗住一個人去南生圍行下,同阿爸阿媽講起,佢地又要跟住黎。都好,好耐冇同佢地去玩。

南生圍大部份魚塘已經荒廢晒,行到南生圍外圍一個魚塘先遇到個阿叔,佢話自已係呢度長大,依家半退休,返黎魚塘起番間屋,養魚種菜,出面市區d生活過唔慣。佢養左隻黃狗仔,好痴人,我一行近個魚塘佢就走黎Lam我。

再行到差不多到紅毛橋,經過一個農場。我地去到諗住食豆腐花,入到去先知裡面好大,有幾個魚塘,有d養左烏頭、近木棚既魚塘種左好多睡蓮同蓮花。我地行浮排落去個睡蓮池度映相。有好多拍友入黎映佢地d睡蓮,仲送番d相比佢地,掛出黎威下。

今日係閒日,冇其他客,事頭婆帶我地參觀。佢話個農場開左四年,種左好多果樹,有兩棵大樹菠蘿長滿好大隻既大樹菠蘿,仲有幾棵蘋果芒,長滿紅芒果。我問事頭婆d大樹菠蘿幾時食得,佢話d大樹菠蘿已經比人訂左。

佢個棚內有個錦鯉池,池邊有棵蘋果芒,加上好多錦鯉游黎遊去,好靚。我同事頭婆講,個錦鯉池將成個場個格提升左。佢話,其實成個農場係由佢地兩公婆一手一腳砌出黎,一間屋自已住,一個木棚比人坐低食野同休息、魚池、魚塘、荷花池,全部都係佢地自已用人地唔要既廢料砌出黎。

佢地仲養左蜜蜂,自已整蜜糖同蜜糖酒。個場有得燒烤,但聽事頭婆既口氣,佢唔係咁鍾意呢類客,可能攪到個場又嘈又污糟呱。

最後事頭婆帶我地去田度自已摘甘筍,洗一洗就食得,好好味。佢話後面菜田仲有好多菜,不過多數都係各種鬼佬生菜,阿媽佢地唔食Salad,所以冇去到。

我地剛去到時,事頭婆正打磨緊佢老公刻既木牌片,用黎掛係個木棚內。其中一塊牌片寫住:

舒舒服服過辛苦日子

從佢地養魚、種菜、種果樹,連唔係咁鍾意既燒烤都做埋,可以想象佢地初初開始做時有幾傍惶。以佢地依家咁既規模,再慢慢整靚佢,應該有得做既。

個農場叫敬輝農場,事頭兩公婆姓郭,weekend會接本地旅行團客。等蘋果芒熟左再去食,仲有佢d豆腐花,好滑。

Click呢張相可以睇到我今日映既相。



行完叫埋細佬入元朗一齊食飯。我話去大榮華,但阿媽話想食第二d。於是去左田中食壽司。佢d野幾抵食,不過貨色可能次一等。$68一板海膽,不過唔夠味。咖哩豬扒炸得好脆,不過咖哩唔夠甜。牡丹蝦一客得三隻,我讓晒比佢地食,試唔到。

No comments: