Saturday, May 5, 2007

元朗大榮華與元朗何師拉

今晚約左去何師拉屋企,原本由佢下廚整幾味我地嘆,我提議不如食大榮華,Judy即刻拍手贊成。於是我地五人就去左元朗大榮華食飯。終於食到佢既豬油撈飯。飯用砵仔蒸,熱辣辣淋上豬油同頭抽,一撈,真係好很好食。佢既麵醬炒油麥菜超好味,麵醬甜甜地,加埋唔同甜法既油麥菜,電!我地仲叫左五味雞,雞好滑,又入味。雞蛋蒸魚腸,冇想象中咁好味。煎釀鯪魚連我唔鍾意食鯪魚球既人都食左兩大件。五個人叫左五個菜,多得我同何生,全部清晒,仲要食左兩砵豬油撈飯(實在太好食),再叫左一籠馬拉糕,飲埋送既紅豆沙同麥米粥。當然,半籠馬拉糕打包。埋單只係三百幾,何師拉話佢請。哈哈,多謝。

食完去左佢地屋企,就o係我前兩日行南生圍既起點附近。佢地隻mini cocker實在太可愛喇,比佢地train到坐低就自動遞手,企起身同訓享地都識旋轉,玩追骨頭玩唔厭,我一抱佢就lam我。

何師拉整左兩個蛋糕招呼我地。一個Blueburry cheese cake,另一個佢聲稱整衰左,其實只係差個頂既青蘋果Jelly未整好既青蘋果蛋糕。佢開頭唔肯個青蘋果蛋糕出黎,我食完個Blueburry cheese cake之後話幫佢食個青蘋果蛋糕,佢先出黎。一試,好清甜,仲好食過個Blueburry cheese cake(雖然個cheese cake已經好食過出邊買既好多)。我一食食左兩件。

好飽。返到屋企,阿媽仲摘左蘆薈整左糖水。飲左少少,聽日要踩番三個鐘單車先掂。

我問何師拉,佢有乜撚手小菜,佢竟然話梅菜扣肉!不得了,下次一定要整黎嘆下。

p.s. 頭先食得太興奮,唔記得影相。各位可以去呢個Blog睇下人地影既相。